پنجشنبه|02 آذر 1396|04 ربیع الاول 1439|23 November 2017
زمان انتشار: 1396/08/23 - 10:51 |

بررسي مشكلات زائران در اربعين در جلسه كنسولي كربلا

در جلسه اي كه با حضور سركنسولي جمهوري اسلامي ايران در كربلا برگزار شد، مشكلات و آسيب هاي موجود در ارائه خدمات به زائران اربعين مورد نقد و بررسي قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، در جلسه اي كه با حضور سركنسولي جمهوري اسلامي ايران در كربلا برگزار شد، مشكلات و آسيب هاي موجود در ارائه خدمات به زائران اربعين مورد نقد و بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه، افزايش نظم و انضباط و همكاراي موكب‌داران، افزايش آمار زائران، صدور رواديد انفرادي و مديريت مرزها توسط ماموران به عنوان نقاط قوت در اربعين حسيني امسال عنوان شد.

همچنين در اين جلسه، مسوولان كم توجهي زائران به بيمه، عدم حضور نمايندگان ساير شركت هاي بيمه در عراق، جمع آوري زودهنگام برخي مراكز درماني هلال احمر، تعطيلي دستگاه هاي كارت خوان، نبود خدمات اينترنتي به زائران، عدم توجه به هشدارهاي اعلام شده، جمع آوري زودهنگام برخي موكب ها و اطلاع رساني ضعيف را از نقاط ضعف در اربعين امسال برشمردند.



برچسب ها:اربعين - كربلا - عتبات - كنسولي


نظرات
    فــــرم ورود اطلاعات:
    لطفا چند لحظه صبر کنيد...
    نام شما:
    پست الکترونيک:
    با استفاده از آدرس پست الکترونيک با ما در ارتباط باشيد
    نظرات:

    کد:

    لطفا چند لحظه صبر کنيد...
    نام شما:
    نام گیرنده:
    پست الکترونيک گیرنده:

    موضوع: